ΣΧΟΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ: Ξεκινάει ο κύκλος εκπαίδευσης το Φεβρουάριο και στην Ελλάδα

Αγαπητοί Φίλοι της Βιοδυναμικής και των Εναλλακτικών Τεχνών!
Το «εν δυνάμει» αγαπάει τη μουσική!
Κι επειδή υπάρχει μια υποψία ότι το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και με σας…
σας κοινοποούμε τα σχετικά με τη Σχολή της αποκάλυψης της Φωνής που ξεκινάει σε λίγο…και σας προσκαλούμε την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017 ώρα 6.00 μ.μ.στο ΑΤΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ, Ερατοσθένους 8 Παγκράτι,σε ανοικτή συνάντηση γνωριμίας με τη σχολή Σχολή της αποκάλυψης της Φωνής και τους εκπαιδευτές και μουσική εκδήλωση με την συμμετοχή των καθηγητών. Η είσοδος είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Ένα πολύ ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών,
με έντονο τον θεραπευτικό χαρακτήρα, (θα διδάξουν π.χ. γιατροί και θεραπευτές από Γερμανία και Ελλάδα),
που θα χτίζει γερές βάσεις στην πνευματική επιστήμη (ανθρωποσοφία),
αλλά θα έχει και τη σύνδεση με την ελληνική παράδοση: κατασκευή αρχαίων ελληνικών οργάνων και παραδοσιακό τραγούδι.
Απευθύνεται σε όσους θέλουν να γνωρίσουν το θεραπευτικό αυτό δρόμο για να τον εξασκήσουν επαγγελματικά ή και καθαρά για τους ίδιους.
Όσοι πιστοί… διαβάστε καταρχήν να κατατοπιστείτε!
Μάριος Δεσύλλας
Επικοινωνία:
Παναγιώτης – Τάκης Αθανασόπουλος
ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΧΟΛΗΣ WERBECK
Pirronos 61, 163 41 Ilioupoli, HELLAS
Mobile: + (30) 69722 30624
H Σχολή Αποκάλυψης της Φωνής «Werbeck»
Τώρα και στην Ελλάδα Πιστοποιημένη Εκπαίδευση στο Θεραπευτικό Τραγούδι
από τo Dornach της Ελβετίας…
Γενικές Πληροφορίες
Η Σχολή Αποκάλυψης της Φωνής ιδρύθηκε τον 20ο αι. στην
διάρκεια του Μεσοπολέμου από την Σουηδό τραγουδίστρια
Όπερας Valborg Svärdström Werbeck (1879-1972) με την υποστήριξη του
Αυστριακού Επιστήμονα, Φιλόσοφου, Πνευματικού Ερευνητή και Ιδρυτή του
Ανθρωποσοφικού κινήματος Rudolph Steiner(1861- 1925).
Η Σχολή (βλ.Schule-der-stimmenthüllung ANTHROPOSOPHIC MEDICINE
καθώς και Goethenaum) στοχεύει στην ανάδειξη της
Φωνής και της Τραγουδιστικής Τέχνης μέσα από την
Ανθρωποσοφική αντίληψη για τον Άνθρωπο, με εφαρμογή στονΠαιδαγωγικό,
Καλλιτεχνικό και Θεραπευτικό τομέα.
Η Σχολή Αποκάλυψης της Φωνής στην Ελλάδα εστιάζεταιστον Θεραπευτικό τομέα
με επίκεντρο την εκμάθηση και σπουδή της φωνητικής και τραγουδιστικής επίδρασης
σαν Θεραπευτικό εργαλείο για κάθε είδους ασθένειες (σωματικές, ψυχικές).

 
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το Θεραπευτικό Τραγούδι
Η εκπαίδευση στο Θεραπευτικό Τραγούδι ομοιάζει με ένα δέντρο
του οποίου:
Ο κορμός συγκροτείται κυρίως από την Ανθρωποσοφική Ιατρική Γνώση για τον Άνθρωπο.
Οι ρίζες είναι η Πνευματική επιστήμη (Ανθρωποσοφία) ως εξέλιξη της Φαινομενολογίας
του Γκαίτε, των ΦυσικώνΕπιστημών.
Τα μαθήματα (θεραπευτικό τραγούδι, ευρυθμία, μουσική
θεωρία, ιατρική, κ.α) θα αποτελούν τους κλώνους του δέντρου.
Οι ανθοί και οι καρποί του δέντρου μας θα είναι οισυνευρέσεις, η συνδιαλλαγή και ανταλλαγή
των εμπειριών, απόψεων, κτλ. αναμεταξύ μας και ακολούθως η συμμετοχή, διοργάνωση και διαμόρφωση της κοινωνικής ζωής.
Η βασική εκπαίδευση αποτελείται από17 ενότητες ή κύκλους και διαρκεί συνολικά
630 ώρες + 30 ώρες πρακτική άσκηση.
Επιπλέον μετά την υλοποίηση της πρώτης ενότητας και μεταξύ κάθε δύο 5ήμερων:
Προσωπική συνεδρία διάρκειας 60’
Ατομική συνάντηση φωνητικής 60’
Ομαδικό τραγούδι + εποπτεία 5 ώρες
Η εκπαίδευση ολοκληρώνεται με μία ολιγοσέλιδη (15-20σελίδες) γραπτή παρουσίαση
μιας θεραπευτικής συνεδρίας
και με μία 20λεπτη προφορική παρουσίαση μιας θεραπευτικής συνεδρίας από κάθε εκπαιδευόμενο/η.
Οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση θα πρέπει επίσης να έχουν συμμετάσχει κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης τους σε μία τουλάχιστον πρακτική άσκηση 30 ωρών (ιατρείο, νοσοκομείο,
θεραπευτική κοινότητα, μουσικοθεραπευτική η άλλη πράξη), η οποία θα οργανωθεί με
την υποστήριξη της Σχολής.
Βασικές θεματικές ενότητες της εκπαίδευσης:
Ανθρωποσοφική Ιατρική
Θεραπευτικό Τραγούδι
Ανθρωποσοφική μουσική φαινομενολογία
Μουσική και θεραπευτική Ευρυθμία
Ανθρωποσοφική έρευνα
Παιδαγωγική με βάση τη Γνώση του Ανθρώπου
 
Ομαδικό-χορωδιακό τραγούδι
Λύρα (κατασκευή καιεκμάθηση)
Η Εκπαίδευση έχει Μαθητοκεντρικό–Βιωματικό χαρακτήρα
Αναλυτικά σε ότι αφορά τις θεματικές ενότητες για την
εκπαίδευση:
H Aνθρωποσοφική Ιατρική Γνώση του Ανθρώπου
1.Δωδεκαδικότητα: Η γνώση των δώδεκα αισθήσεων
2.Το τρίπτυχο
3.Το τετράπτυχο
4.Επταδικότητα: Eπτά θεμελιώδεις ζωτικές λειτουργίες
5.Εμβρυολογία
6.Πολικότητα μεταξύ ασθένειας-υγείας
7.Η διαδικασία (Prozess) της ασθένειας: Φλεγμονή-Σκλήρυνση, Αλλεργία-
Eξόγκωμα (οίδημα)
8.Το φωνητικό όργανο του Ανθρώπου
9.Ηανθρώπινη ακοή
Συγκεκριμένα:
Για την πρώτη θεματική ενότητα:
Τι είναι οι αισθήσεις; Πόσες είναι; Πέντε η δώδεκα;
Οι τέσσερις αισθήσεις της«Θέλησης»
Οι τέσσερις αισθήσεις της «Συναίσθησης»
Οι τέσσερις αισθήσεις της«Σκέψης»
Για την δεύτερη θεματικήενότητα:
Η σημασία του τριπτύχου του ανθρώπινου οργανισμού
Το νευροαισθητηριακό σύστημα
Το ρυθμικό σύστημα
Το μεταβoλικό σύστημα (και το σύστημα των άκρων)
Για την τρίτη θεματική ενότητα:
Οι τέσσερις πτυχές του ανθρώπινου οργανισμού (τετράπτυχο) και η
αρμονική τους σύμπραξη στην ανθρώπινη υγεία.
Το φυσικό σώμα (υλικό σώμα)
Το αιθερικό σώμα(σώμα ζωής)
Το αστρικό σώμα (ψυχικό σώμα)
Η οργάνωση του “Εγώ Ειμί” (η εξέλιξή της στο σώμα του“Εγώ-Ειμί”)
Τα τέσσερα μετεωρολογικά όργανα
Για την τέταρτη θεματική ενότητα:
Οι επτά ζωτικές λειτουργίες στην σχέση τους με την ζωτική αίσθηση (κράση)
Η Αναπνοή
Η Θερμότητα
Η Θρέψη
H Eκκριση
H Συντήρηση
Η Ανάπτυξη
Η Αναπαραγωγή
Για την πέμπτη θεματική ενότητα:
Πριν από την σύλληψη: Η προετοιμασία του φυσικού σώματος
Από το ωάριο στο έμβρυο
O τοκετός και το ύστερον, πλακούντας
Για την έκτη θεματική ενότητα:
Τι είναι η πολικότητα;
Η σχέση ασθένεια-υγεία  και η συνέχειά της
Υγειογένεση (salutogenese)
Για την έβδομη θεματική ενότητα:
Η πολικότητα Φλεγμονή-Σκλήρυνση
Η πολικότητα Αλλεργία-Διόγκωση (Εξόγκωμα)
Παραδείγματα ασθενειών
Φλεγμονή: παιδικές ασθένειες, Ηπατίτιδα, και άλλες (κατά
τις επιθυμίες των συμμετεχόντων)
Σκλήρυνση: Αρθρώσεις, Στεφανιαίες Καρδιοπάθειες, και
άλλες (κατά τις επιθυμίες των συμμετεχόντων)
Αλλεργίες: Aλλεργική ρινίτιδα, Ασθμα και άλλες (κατά τις
επιθυμίες των συμμετεχόντων)
Εξόγκωμα: Ινομύωμα της μήτρας, Όγκος του μαστού, και
άλλες (κατά τις επιθυμίες των συμμετεχόντων)
Θεραπευτικό Τραγούδι
Ο Ηχητικός οργανισμός, ο Φωνητικός οργανισμός του Ανθρώπου
Η διαδικασία της Αναπνοής , η Αναπνοή ως θεραπεύτρια του Ανθρώπου
Αναπνευστικός χώρος
Η Αφούγκραση, η Ακοή, Ηχοχώρος
Το τρίπτυχο των φωνητικών φθόγγων και ήχων
Οι δώδεκα φθόγγοι του ζωδιακού κύκλου (σύμφωνα)
Οι επτά φθόγγοι του εσωτερικού ηλιακού πλανητικού συστήματος (φωνήεντα)
Tρίπτυχο, Τετράπτυχο στο Θεραπευτικό Τραγούδι
Θεραπευτικό Τραγούδι και παθήσεις των ανθρώπινων λειτουργιών και οργάνων
Η σχέση θεραπευόμενου/ης-θεραπευτή/τριας
Επαγγελματική συνείδηση και θεραπευτικό ήθος
Σημεία αναφοράς και σχέσεις με άλλες μορφές θεραπευτικής συνοδείας (Μουσικοθεραπεία, θεραπευτική ευρυθμία, θεραπευτική ζωγραφική, κ.α.)
Aνθρωποσοφική Μουσική Γνώση
Θέματα σχετιζόμενα με την Ανθρωποσοφική αντίληψη τωναισθήσεων
Φαινομενολογία της μουσικής
Μουσικές Διαθέσεις (μείζονα, ελάσσονα διάθεση,
εκκλησιαστικές κλίμακες, κ.α.)
Το ανθρώπινο τρίπτυχο
Μελωδία, Αρμονία,Ρυθμός
Το ανθρώπινο τετράπτυχο
Μουσικές φόρμες, εναρμόνιση – συσχετισμός με το τρίπτυχο
Μεταμορφώσεις της μουσικής φόρμας (Εμβρυολογία)
Το ανθρώπινο Επτάπτυχο
Διαστήματα, “Ενεργητική αρμονία”
Ευρυθμία
Η Ευρυθμία είναι μία τέχνη κίνησης του σώματος, στην οποίαλόγος και μουσική γίνονται
ορατά μέσω της κίνησης.
Η Ευρυθμία αντιλαμβάνεται λόγο και μουσική με την ευρεία τους έννοια, ως μέσον
έκφρασης της ψυχής, της προσωπικότητας, ως κάτι ψυχικό- πνευματικό, το οποίο γίνεται αντιληπτό σωματικά με τις αισθήσεις.
Στην φωνητική Ευρυθμία (Ευρυθμία υπό τους ήχους του λόγου)
όλα τα στοιχεία που ακούμε, για παράδειγμα τα φωνήεντα, τασύμφωνα, ο ρυθμός, η διάθεση,
όλα αυτά γίνονται ορατά μέσα από την κίνηση.
Στην τονική Ευρυθμία (υπό τους ήχους της μουσικής) όλα αυτά που ακούμε, για παράδειγμα
η μελωδία, ορυθμός, το μέτρο, η παύση, γίνονται ορατά αντίστοιχα.
Η Ευρυθμία δίνει στο σώμα τη δυνατότητα να γίνει όργανο καλλιτεχνικής έκφρασης
καθώς επίσης επιδρά αναζωογονητικά και εναρμονιστικά.
Βασικές αρχές της Ανθρωποσοφίας
H προσέγγιση (πρακτική και θεωρητική) και η εμβάθυνση στις
αρχές και τις αντιλήψεις της Ανθρωποσοφίας είναι το βασικό
αντικείμενο αυτής της θεματικής ενότητας. Το συγκεκριμένο
πρόγραμμα και οι εκπαιδευτές που το συνοδεύουν, θα κοινοποιηθεί κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης.
Ανθρωποσοφική Παιδαγωγική Βαρύνουσα σημασία, ιδιαίτερα για την θεραπευτική δουλειά με
παιδιά έχει η Ανθρωποσοφική παιδαγωγική αντίληψη και πρακτική.
Ο κ. Μιχάλης Τζιγκοτζίδης θα παρουσιάσει στους συμμετέχοντες ποιά είναι η Ανθρωποσοφική προσέγγιση στα παιδιά και τηνπαιδαγωγική πρακτική.
Μάθημα Λύρας
Η εκπαίδευση προβλέπει κατασκευή και εκμάθηση από τους συμμετέχοντες, του παιξίματος της Λύρας με την βοήθεια και εποπτεία του κ. Παναγιώτη Στέφου
O συγκεκριμένος χρόνος κατασκευής και η διάρκεια της εκπαίδευσης στην Λύρα θα προσδιοριστεί
μετά την πρώτη ενότητα.
Καθηγητές & αντίστοιχα Μαθήματα:
Dr. Jörn Klasen, Δόκτωρ Ιατρικής στο Αμβούργο
(Ανθρωποσοφική Ιατρική)
Torben Maiwald, Μουσικός- συνθέτης (Ανθρωποσοφική
Μουσική Φαινομενολογία)
Heike Redelius, Καθηγήτρια Ευρυθμίας σε σχολεία Waldorf(Ευρυθμία)
Θεόδωρος Ρήγας, Θεραπευτής Τραγουδιού, Μουσικοθεραπευτής, Καθηγητής Φωνητικής και
τραγουδιστής. Εργάζεται σε νοσοκομείο του Αμβούργου
(Θεραπευτικό Τραγούδι, Ομαδικό Τραγούδι, Εποπτεία)
Μιχάλης Τζιγκοτζίδης, Σύμβουλος Παιδαγωγικής Waldorf (Ανθρωποσοφική Παιδαγωγική Αντίληψη και Πρακτική)
Παναγιώτης Στέφος, Μουσικός, Ερευνητής, Κατασκευαστής Αρχαίων Ελληνικών Μουσικών Οργάνων (Κατασκευή και Εκμάθηση Λύρας)
Ζαφειρώ Χατζηφωτίου, Καθηγήτρια Φωνητικής,
Ερμηνεύτρια Αρχαίου Ελληνικού & Παραδοσιακού Τραγουδιού (Ομαδικό-Χορωδιακό Τραγούδι)
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος : Θεόδωρος Ρήγας
Δυνατότητες απασχόλησης
Η πιστοποίηση της εκπαίδευσης δίνει την δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να δουλέψουν
ως Θεραπευτές Τραγουδιού (singing therapist) σε Θεραπευτικά Ιδρύματα Ανθρωποσοφικής ή άλλης Ολιστικής αντίληψης, σε Θεραπευτικές Κοινότητες η Σχολεία με Ανθρωποσοφική Παιδαγωγική (Ανθρωποσοφικά Παιδαγωγικά Ιδρύματα), να συνεργαστούν με Ανθρωπόσοφους
Γιατρούς, η Γιατρούς που ενδιαφέρονται για την Ανθρωποσοφική Ιατρική, κ.α.
Επιπλέον Πληροφορίες
Διαδικασία Εγγραφής:
Στείλτε τα στοιχεία σας στο email:mathisis@otenet.gr ή
καλέστε στο τηλ. 210.9964999 & 697.2230.624 (ώρες 10 – 12 το πρωί και 6 – 8 το απόγευμα).

Χορηγός επικοινωνιάς: #ΕΝΑΤΗ_Εναλλακτική_Τηλεόραση

ΕΝΑΤΗ Εναλλακτική Τηλεόραση
https://enalatv.wordpress.com/
enatiwebtv.gr
Επιμέλεια: Αγγελική Μαυροδάκου-Μαυροειδή

 

Κράτα το

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s