ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

14237567_1058868427560743_1513350423634609957_n

Φως και σκιά, των ματιών σου η δύνη
Στο κάλεσμα του έρωτα έδωσα την καρδιά μου
Στην βελούδινη φωνή σου ένιωσα τους χτύπους μου
Στην γοητεία σου υποκλίνεται της πλάσης η σαγήνη
Νεράιδα σαν το χιόνι αγνή, μάγισσα σαν την νύχτα σκοτεινή

Οπτασία των ματιών μου, όνειρο και παραμύθι μου
Στο άγγιγμά σου αφήνω τις αισθήσεις μου,στο φιλί σου παραδίδω την πνοή μου
Άγγελος και δαίμονας, μοίρα μου και ζωή μου
Στο άρωμα της λήθης σου τυλίχτηκε η ψυχή μου
Στην ψυχή σου ανήκει το κορμί μου

Νίκος Βεσκούκης – 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝΑΤΗ Εναλλακτική Τηλεόραση
https://enalatv.wordpress.com/
enatiwebtv.gr
Επιμέλεια: Αγγελική Μαυροδάκου-Μαυροειδή

Σχολιάστε

